logo

Meetings & Vergaderingen

Vergaderlocatie

  • Gelegen in Oegstgeest
  • De locatie wordt altijd exclusief aangeboden
  • Geschikt tot 37 personen
  • 2 ruimtes beschikbaar (uitbreek mogelijkheid)
  • Uitzicht op showroom van exclusieve auto's
  • Ook geschikt voor kleine groepen
  • Private dining op locatie mogelijk
  • Vrij parkeren
  • Van der Valk Sassenheim in nabije omgeving

Faciliteiten

  • Verrijdbaar 65 inch 4K TV
  • 2 flip-overs, wifi, pennen en notitieblokken
  • B&O audiosysteem en Apple tv

Inspirerende vergaderlocatie met exclusieve auto's, kunst en design als decor

Kunst, design en mooie auto’s: die drie elementen vormen de basis van Het Pakhuys in Oegstgeest. In deze locatie vormt een exclusieve autowerkplaats het verrassende decor voor meetings en events. De high end uitstraling van de locatie en creatieve invulling maken je event hier tot een onvergetelijke beleving. De fraaie houten spanten in het hoge dak van het pakhuis, de lichte, open ruimte, de glimmend opgepoetste auto’s, en het stukje ambacht vormen een prachtige setting voor exclusieve events, diners en andere bijeenkomsten.

Een naast de werkplaats gelegen ruimte werd in gebruik genomen en verbouwd, met twee exclusieve event spaces als resultaat. De mix van klassiek en modern, zoals het aanwezige wagenpark, diende ter inspiratie voor de verbouwing. Een industriële glaspui verbindt beide event spaces met de werkplaats. Op de begane grond is een stijlvolle boardroom gecreëerd, met een moderne open keuken zodat je hier schitterende diners kunt organiseren met live cooking. Op de eerste verdieping, waar je onder andere kunt komen via een klassieke Parijse wenteltrap, is een flexibele ruimte die naar behoefte kan worden ingericht.

Het Pakhuys biedt 2 unieke vergaderruimtes aan

De Boardroom

Op de begane grond is een stijlvolle Boardroom gecreëerd, met een moderne open keuken zodat je hier schitterende diners kunt organiseren met live cooking. Een industriële glaspui verbindt deze exclusieve ruimte met de stallingsruimte waardoor een uniek zicht op het prachtige wagenpark is gecreëerd. De ruimte is stijlvol ingericht met warme en comfortabele elementen en voorzien van alle benodigde faciliteiten voor een productieve managementbijeenkomst, teamoverleg, directievergadering of vergelijkbare doeleinden.

De Boardroom is te boeken voor kleine gezelschappen tot 8 personen variërend van 1 dagdeel tot meerdere dagdelen aaneengesloten.

Het Pakhuys

Het Pakhuys is een combinatie van beide verdiepingen. De Boardroom zal in deze optie dienen als plenaire ruimte voor ontvangst, lunch en eventuele borrel of kan worden gebruikt als uitbreek mogelijkheid indien groepen gesplitst moeten worden.

Op de eerste verdieping is een grote meeting room ingericht met alle faciliteiten die passen bij uw doeleinden. Ook deze ruimte is middels een industriele pui gescheiden van de stallingsruimte waardoor u van bovenaf een schitterend uitzicht heeft op het wagenpark en de authentieke elementen van het inmiddels bijna 70 jaar oude Pakhuys. Deze ruimte is ingericht met vergadertafel en luxe loungehoek en een eigen pantry. Naar wens is deze ruimte aan te passen naar bijvoorbeeld theateropstelling, u-vorm, receptie of caberet.

Het Pakhuys is te boeken voor gezelschappen tot 37 personen variërend van 1 dagdeel tot meerdere dagdelen aaneengesloten. Indien de groep groter is dan 37 personen kunt u afhankelijk van het jaargetijde de grote hal exclusief huren voor verschillende evenementen. Informeer hiervoor naar de mogelijkheden.

Tarieven

De Boardroom

Zaalhuur
1-5 personen
1 dagdeel € 390,=
2 dagdelen € 590,=
Toeslag 3e dagdeel € 100,=

Food & Beverages
Vergaderarrangement 1 dagdeel € 12,75
Vergaderarrangement 2 dagdelen € 21,50
Luxe lunch € 23,50

Alle prijzen zijn excl. btw en onder voorbehoud van prijswijzigingen.

Het Pakhuys

Zaalhuur
6-10 personen
1 dagdeel € 490,=
2 dagdelen € 650,=
Toeslag 3e dagdeel € 100,=

10+ personen: op aanvraag

Food & Beverages
Vergaderarrangement 1 dagdeel € 12,75
Vergaderarrangement 2 dagdelen € 21,50
Luxe lunch € 23,50

Alle prijzen zijn excl. btw en onder voorbehoud van prijswijzigingen.

*i.v.m. de corona maatregelen kunnen de hierbovengenoemde prijzen en aantallen afwijken op basis van uw dag invulling.
Informeer naar de mogelijkheden.

Corona virus update

Het kabinet is momenteel de maatregelen aan het versoepelen. Dit betekent dat we met ingang van 1 juni weer groepen mogen ontvangen tot 30 personen maar uiteraard wel binnen de 1,5 meter regelgeving. Klik hier om te zien hoe wij onze locatie hierop hebben aangepast. Of klik hier om direct uw eigen offerte te maken.

 

Wij houden vanzelfsprekend het RIVM en de richtlijnen nauwlettend in de gaten en zullen indien gewenst aanpassingen doorvoeren of versoepelen.